положення про куратора академічної групи


ПОЛОЖЕННЯ

ПРО KУPATOPA (КЕРІВНИКА)АКАДЕМІЧНОЇ ГРУПИ
ХУСТСЬКОГО ФАХОВОГО ТЕХНШНОГО КОЛЕДЖУ
Орієнтація на відродження нації, демократизацію й гуманізацію
суспільства, розширення сфер громадянського самоврядування, висунення
молоді на керівні посади в різних сферах управляння й виробництва
зумовлює новий підхід до виховання студентської молоді.

  1. Загальні положення
    1.1. Свою роботу куратор академічної групи здійснює відповідно до
    Конституції України, Статуту, «Положення про організацію освітнього
    процесу в Хустському фаховому технічному коледжі Товариства сприяння
    оборони України», Правил внутрішнього розпорядку, «Положення про
    куратора академічної групи», Закону України « Про вищу освіту» №1556- VII
    від 01.07.2014p., Закону України «Про фахову передвищу освіту».
    та інших документів, що регламентують здійснення навчально-виховного
    процесу.
    1.2. Куратор академічної групи призначається (або звільняється від
    обов’язків куратора) розпорядженням директора коледжу за поданням
    заступника директора з навчальної роботи на весь період навчання групи в
    коледжі. Куратором може бути викладач, який користується авторитетом,
    високими моральними якостями та організаторськими здібностями i може
    забезпечити позитивний виховний вплив на студентів.
    1.3. Куратор здійснює свою діяльність у взаємодії з випусковою
    цикловою комісією, молодіжними суспільними організаціями, колегіальними
    органами студентського самоврядування. У рамках виконання своїх функцій
    (навчально-методична a6o організаційно—виховна робота) куратор)
    співпрацює (підпорядковується) заступникам директора коледжу з
    навчальної роботи, практичного навчання
    1.4. Управління академічною групою куратор здійснює через
    студентський актив. Зміст роботи куратора відображається в плані роботи
    куратора.
  2. Мета й завдання роботи куратора (керівника)
    2.1. Основна мета роботи куратора — створення морально-психологічних
    i організаційних умов для саморозвитку особистості студента, виховання
    культурних, високо кваліфікованих фахівців з урахуванням їхніх
    індивідуальних схильностей, психофізіологічних й інтелектуальних
    здібностей.
    2.2. Основні завдання куратора
  3. надання студентам допомоги в адаптації до умов навчання в коледжі;
  4. роз’яснення студентам ïx прав i обов’язків, передбачених Конституцією
    України, Законом України «Про вищу освіту», Статутом коледжу й
    Правилами внутрішнього розпорядку в коледжі;
  5. сприяння належній навчальній й побутовій поведінці студентів,
    добросовісного відношення до навчання, професійної мотивації;
  6. виховання у студента високої відповідальності перед суспільством i
    державою, його становлення як громадянина й професіонала;
  7. залучення студентів академічної групи до активної участі в суспільній,
    культурній та спортивній роботі коледжу, розвиток творчих здібностей
    кожного студента;
  8. упровадження демократичних принципів управління академічною групою,
    орієнтованих на перехід до самоврядування, розвиток організаторських
    якостей.
  9. Навчально-методична робота куратора академічної групи
    3.1. Куратор академічної групи — це педагогічний працівник випускової
    циклової комісії, ґрунтовно обізнаний з вимогами відповідних галузевих
    стандартів вищої освіти, навчальних та робочих навчальних планів
    відповідного напряму (спеціальності). Основним завданням куратора с
    надання кваліфікованих консультацій щодо організації навчального процесу
    в коледжі, мотивація студентів на досягнення високого рівня фахових знань
    та умінь.
    3.2. Куратор відповідає за:
  10. ознайомлення студентів академічної групи з нормативними та
    методичними матеріалами організації навчального процесу в Коледжі
    (інформаційним пакетом напряму підготовки (спеціальності), графіком
    навчального процесу, регламентом роботи коледжу; наказами директора,
    розпорядженнями заступників, завідувачів відділенням стосовно навчання
    студентів у поточному навчальному році; системою оцінювання навчальних
    досягнень студентів тощо);
  11. надання студентам рекомендацій щодо формування ïx індивідуального
    навчального плану відповідно до освітньо-професійної програми на кожний
    навчальний рік з урахуванням нормативної та варіативної частини робочих
    навчальних планів — освітньо-кваліфікаційної характеристики, необхідної
    кількості кредитів, а також засвоєних змістових модулів (навчальних
    дисциплін) в інших вищих навчальних закладах України (a6o за кордоном);
  12. щомісячний облік успішності та відвідування студентів, правильність
    ведення журналу академічної групи;
  13. узагальнення результатів навчальних досягнень студентів та
    визначення на цій основі рейтингу студентів академічної групи;
  14. роботу з батьками студентів щодо ïx навчальних досягнень,
    відвідування занять тощо.
    3.3. Куратор має право:
  15. мати доступ до відомостей про студентів, що містяться в документації
    студентської канцелярії та відділі кадрів;
  16. відвідувати всі види занять студентів академічної групи згідно з ïx
    індивідуальними навчальними планами;
  17. подавати пропозиції керівництву коледжу щодо відрахування a6o
    заохочення студентів;
  18. брати участь у засіданнях циклових комісій та педагогічної ради при
    обговоренні питань організації навчального процесу, якості знань студентів,
    ïx моніторингу;
  19. подавати пропозиції щодо покращення навчального процесу та
    діяльності кураторів.
  20. Організаційно-виховна робота куратора академічної групи
    Організаційно-виховна робота куратора академічної групи включає:
  21. надання допомоги студентам групи в організації культурно
  22. просвітницьких заходів та спортивно – масовій роботі;
  23. сприяння участі студентів групи в коледжних заходах: конкурсах,
    фестивалях, концертах, спартакіадах тощо;
  24. співпраця зі студентською радою з метою поліпшення побутових
    умов в коледжі та проживанні студентів;
  25. сприяння працевлаштуванню випускників;
  26. сприяти захисту здоров’я студентів та формуванню у них
    установок на здоровий спосіб життя;
  27. ознайомлення студентів групи з історією та традиціями коледжу;
  28. формування традицій спеціальності i групи;
  29. формування національної свідомості та патріотизму;
  30. формування політичної культури та толерантного відношення до
    інших політичних поглядів;
  31. формування відповідального ставлення студентів до своїх
    обов’язків;
  32. формування інтересу до навчання та здорового способу життя;
  33. формування сприятливого морального та психологічного клімату у
    групі, заснованого на взаємоповазі та взаємній вимогливості.

+ Немає коментарів

Додайте свій